מסתורי כביסה

מה זה מסתור כביסה

מסתורי כביסה מייבש עמוק, הוא פתרון חדש לבעיה יומיומית. כיסוי זה תוכנן כדי להרחיק ציפורים וחיות בר מהבית והמבנים המסחריים שלך. אם חיות בר וציפורים מוצאות את דרכן לתוך התעלות שלך, אתה צריך את ה-מסתור כביסה. הוא מציע לך שליטה על הבעיה ההולכת וגוברת של ציפורים ויונות שבונות את הקן שלהם בזוויות ובמקומות  שאתה מבלה בהם פחות בבית  שלך . עשוי מקונסטרוקציית פלדה מצופה אבקה מגולוונת או אלומיניום – מגיע שטוח עם הוראות הרכבה קלות להרכבה וברגים ונירוסטה ונעילה כוללת הוראות הרכבה מיועד להתאים מעל פתחי מייבש בולטים של כל המידות בהתאמה אישית. מאפשר ניקוי קל וזרימת אוויר ללא הפרעה זרימת אוויר הערה: זה עובר על פתחי האוורור הקיימים של מייבש הכביסה החיצוניים שלך מרחיק חיות בר ומוסיף מראה מיוחד לבית שלך מבחוץ ומסתיר את החבלים ואת הכביסה שלך מעיני זרים.

מסתורי כביסה מאלומיניום

ישנם סוגים שונים של מסתורי כביסה מאלומיניום המשומשים לבתים או לבניינים. הם מגיעים בצבעים שונים, בעיצוב ומרחק הפרופילים אחד הדברים החשובים ביותר שיש לקחת בחשבון בבחירת מסתור כביסה מאלומיניום לשימוש הוא שעליו להגן לחלוטין על האזור בו אתה מתכוון להתקין אותו.

הוא גם חייב להיות מותקן כראוי וחזק מספיק כדי לעמוד בפני ציפורים שמטרידות את האזור האמור. אם האזור מוטרד בדרך כלל על ידי ציפורים בגודל קטן יותר, אז גם המרווח בים הפרופילים של המסתור אמור להיות מסוגל למנוע מהן לעבור. עם זאת, אם אתה משתמש במסתורים אחרים בצד רשת, וודא שזה יכול גם להגן על האזור מפני מזיקים ציפורים. מחסומים יעילים מאוד כאשר משתמשים בהם בצורה נכונה. כמו כן יש להתקין את המסתורי כביסה מאלומיניום הנכון כדי למנוע מעופות בכל גודל לתקוף מבנים ולגרום נזק. אם אין לך מושג רב, אתה תמיד יכול לבקש מהסוחר הצעה טובה יותר לגבי סוג המסתור לפי גודל צבע ועובי של האלומיניום.

תקן מסתורי כביסה 921 חוק

חבר הכנסת יצחק הרצוג שאל את שר הפנים ביום י' באדר התשס"ד (3 במרס 2004):
ב"מעריב" (10 בפברואר 2004) פורסם, כי בבתים בישראל מותקנים מסתורי כביסה אשר עלולים להפוך למלכודת אש, בין השאר בשל חיסכון של הקבלנים. אף-על-פי שיש תקנים לכך, אין אכיפה של ממש על הקבלנים והבונים בעניין זה.
רצוני לשאול:
1. האם יש אכיפה וביקורת על החומרים והמתקנים שבהם משתמשים קבלנים בבנייה, ואם כן – כיצד הן נעשות?
2. האם מבנים עוברים ביקורות אש ואחרות טרם מסירתם לרוכשים?
תשובת סגן שר הפנים ויקטור בריילובסקי: (לא נקראה, נמסרה לפרוטוקול)
השאילתא צריכה להיות מופנית גם למשרד העבודה הממונה על מכון התקנים. עם זאת :
א. תקנות התכנון והבנייה (בקשה להיתר, תנאיו ואגרות), התש"ל-1970, מחייבות כי חומרי הבנייה, לרבות מסתורי כביסה, יהיו בהתאם לתקן הישראלי, ת"י 921, "תגובות בשרפה של חומרי בנייה", בהתאם לייעוד ולסיווג של המבנה. תקנות אלו קובעות גם כי דרגת דליקותם של חומרי הבנייה תיבדק לפי תקן ישראלי, ת"י 755, "תגובות בשרפה של חומרי בנייה, שיטות בדיקה וסיווג".
ב. כל היתר מותנה בתנאי כי העבודה תבוצע בהתאם להוראות אלו. בעל ההיתר חותם על כך בזמן הוצאת ההיתר ובבקשה לתעודות גמר מתחייב כי אכן ביצע את העבודה בהתאם לדרוש בתקנות.
ג. כל הסדרי הרישוי מנוהלים על-ידי הוועדה המקומית לתכנון ולבנייה. אין אחידות בהסדרים אלו ואין זה בטוח כי כל סוגי המבנים בכל הוועדות המקומיות עוברים ביקורות אש ואחרות טרם מסירתם לרוכשים.
ד. ועדת החקירה הממלכתית לעניין בטיחות מבנים ומקומות המשמשים ציבור הגישה לאחרונה דוח סופי המציע שינויים מרחיקי-לכת בהסדרי רישוי ואכיפת הבנייה.
ה. הממשלה החליטה ב-15 בפברואר השנה להקים ועדת היגוי מצומצמת שתלמד את הדוח באופן יסודי, תגבש הצעות לדרכים ליישום המלצותיו, תכין הצעה לתוכנית פעולה ולמשאבים הנדרשים ליישומה של תוכנית זו ותביאן תוך שישה חודשים לאישור הממשלה.
ו. בנוסף, הוועדה המרכזית לתקני בנייה במכון התקנים אישרה כחלק מתוכנית העבודה לשנה זו הכנת תקן מיוחד למסתורי כביסה.

מקור אתר הכנסת: בכתבה של אתר הכנסת